Fyller år Tack alla "Tonårigar" från Rönndalsskolan

I dag är det exakt 40 år jag komm till denna jorden!!!
Tack för alla presenter jag fått ,,

Har varit på Karins skolresa Vilken resa,
Kan man få vakna upp en bättre födelse dag med en hel
skolklass som är suppppppppppppper goa ,,,,hellt underbara,kram goa,
Och vilken sångröst ...de hadde ,,ny bryygt Kaffe ,smörgås m.m  ..utedass
Resan började i går Torsdag 13/5
Fast vi  åkte lite fel ;-) cirka 15 mil ha,ha,,,,Vi skaTill Smörnäs DE ni..
försök slå det ni...Lite fel kanske,,
men va vi ha skrattat.;)   De har paddlat kanot ,fiskat Gädda..myssst med varrandra..
handlat godis ,ätit god mat..
Efter morgonbestyren i dag  åkte vi till Alborgen ( det tog 1 timme) 
Sprang vi i de olika rummena och löste uppgifter.. De kämpade verkligen i de olika rummen
 & jag kännde att jag är 40 !!Lunch tacco buffe...
Vid 14 , tackade jag för mig Satt mej i bilen for hemm till Enviken.....
Där Mor & Far ,Micke & Hannah ,Nicklas väntade med smörgås tårta & kaffe..
Senare komm Bästa Christine & Fredrik (som jag fick äran att träffa 1:a gången !)

Tack för min Bästa 40dagen 
Alla 6:a Hoppas ni får en Varm & regnfritt sommarlov
Kort kommer någon annan dag ! godnatt
Bilderna är tagna med Olympus E300 om inget annat står.

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej. Måste säga att det är strongt av dig att skriva om din AD/HD. :) Har en kompis som också har det

2010-05-17 @ 12:27:24
URL: http://netttiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0